jangan buat lagi yew kawan ;'((

 hello ..korang , korang nmpak kan kat atas ni gmbr sapa ?
nie la salah stu baik saya , yg bernama zulfa husna..
dye tomey sngt kan , nak ngorat ?? x leh-2 , dye milik zulkarnain :)

oke-2 , kita pendekkan cerita ,,,
pada suatu malam , genap 5 bulan dyeorg kaple , si zul buad masalah ,
zulfa crita sume nyew kat saya , sedih saya mendengr ,,
saya mendengr pon dah sedeh , nie zulfa yg rasa ,mesty meraung kan ,,
erm ,, zulfa selalu kata yg dye syg kan zul 2 , **memang kenyataan pon**.
syg sngt-2 kot , dyeorg gado pada mlm 2 ,ckp nak putus la ,apa la ,sume ada ,
lps 2 zul ckp ,kalau nak putus btol , jumpe dye ,ckp face to face ,
perh ,,,zulfa mesty x snggup ,sbb haty zulfa sngt lembut , ,
zulfa x buad apa-2 , ,dye cume tahu nanges :(  **sori nah zulfa*

keesokkan nya ,,,
zul ajk zulfa jumpa ...zulfa msj saya ,suruh ciap-2 ,,sbb nak jumpe zul dan bf saya ,syazuwan :)
.jumpa punya jumpa , zul mula pujuk zul ,,sweet lol ,:)
akhirnya , depa baik-2 ,,
dan saya dan syazuwan , duduk date , ihihi

untuk zul dan zulfa : korang jgn gado mcm 2 agy taw , sedih saya dibuadnyew.dengr zulfa cite pon menangis .erm , saya risau kat korg ,,saya syg kt korg taw x..so jangan buat lagi k.
 untuk syazuwan : saya syg awk ,hihi :)


                           

sweet kan gmbr kat ats ni ,,
jelez-2 :)
hihi ,k la
yg 2 je ,salam :)

No comments: