awk !!!!!!

awk2, , mna awk nieh. . da lama saya x chat ngan awk dlm FACEBOOK !.
npe lama x on9 nnieh. . awk ada msalah kea ?
cm ne nak tahu keadaan awk sekrg nieh, , henset pon rosak !
awk sihat ke ? awk ! saya rindu awk la !
 sya teringin nak jumpa awk lagy la, ,
sronok je bersama dengan awk .
sronok sngat2 taw.
saya sunyi la kalau x dew awk. .
i need you lah !
npe awk mengilang tnpa beritahu sya !
da dekat seminggu x chat/x dengar khabar/x jumpa  awk !
sunyi je sya !

plezz la awk ! .
buka la FACEBOOK awk 2 .
saya rindu awk nieh !
tersiksa saya !

saya rindu awk nieh !
so tiap ary dok tengok gmbar awk kat FACEBOOK 2 !
haha,,memey COMEY sngat2  awk nieh !


 sya selalu nak saya ngan awk mcm nieh taw ! sweet sngat !
mcm kat kolah la,,berkepit je !
haha !!tutup2 mulut .
kami memang suka sma !
gambar pon mesty kene sma !










hehe !
kan da buh sume gmbar awk !
awk nieh terlalu comey !
heeheh
saya terlalu syg kan awk firzanah !
dan sya jugak rindu awk !


i love you very much !!muahhhh3
*tergegeh-gegeh sbb rindu firzanah !
dan sume kwn  saya !
iaitu,murfiqah,raihan,zulfa,faizah,maya,zalia
saya sayg awk sume okey !
take care ;)

No comments: