salah salah salah

saya tahu saya slah kat awk semua !!tapi nak wat cm ne,sya nie selalu TERperasan ..
skit2 saya slah,,saya slah awk tego,,tapi x pe,,sya tahu sya salah.sbb 2 awk tego,,awk semua memang kwn yg baik kepada sya..
saya berutung mempunyai kwn seperti awk semua,,,
YOU ALL THE BEST ! :)

awk semua selalu tegur sya kalau sya ada wat salah
k FINE,,memey saya suka wat slah *hihi*
lumrah hidup la katakan,,,semua manusia x pernah lari daripada buad slah*ayt dlm tv*
oke2,,
i'm sorry to you all because i make a lot mistake to you all
perangai saya memang mcm nieh kan,,skit2 nak merajuk
tapi saya bukan merajuk la,,saya sedih je,,*hihi*
skrg saya da dengar ampa punye ceramah,,lps nie saya x kan wat lagy oke
saya janji taw2
hihi

 *abaikan muka huduh nieh
 *nie penceramah 6ber stu saya * aq syg unx
 *nie doktor cinta saya,,<3 <3 unx
 *nie teman hidup dan mati saya,,syg kamu ketad2*x bole lari dah,,hihi*
 *nie budak comey* (cuka cari pasai)  cyg kamoo lorh
 kwn yg bnyak peminat*memey la sbb comey sangat*  saya syg awk*
 nie2 ,,hihi,,kwn yg selalu bgy semangat walaupon dye yg x de semangat
nie kwn saya ygselalu  bagy nasihat*

p/s : semua chumil2 kan,*kecuali saya*semua ada yg punye okey

miss you all :)
kamu semua jgan nakal2 taw !
hihi..cyunk kamoo semua

No comments: